menu icon

Pavyzdinės konkursų sąlygos

Svarbi informacija ir patarimai planuojantiems pasirinkti tinkamus komunikacijos partnerius. Kaip pasiruošti atrankai, kokius dalykus aptarti, į ką atkreipti dėmesį prieš priimant sprendimą.

Pavyzdinės konkursų sąlygos

Svarbi informacija ir patarimai planuojantiems pasirinkti tinkamus komunikacijos partnerius. Kaip pasiruošti atrankai, kokius dalykus aptarti, į ką atkreipti dėmesį prieš priimant sprendimą.

Prieš pradedant atranką, būtina identifikuoti, kokius tikslus kelsite būsimiems komunikacijos partneriams. Taip pat svarbu numatyti jų funkcijas ir bendradarbiavimo sąlygas, pvz. su kuo tiesiogiai bendrausite, kas priims strateginius sprendimus ir t.t.


Sklandus atrankos proceso planavimas leidžia išsamiai susipažinti su rinkos situacija, padeda atrankos dalyviams tinkamai pasiruošti ir pasiūlyti jūsų poreikius geriausiai atitinkančius sprendimus. Svarbu įvertinti, kiek trunka atrankos procesas, kokius etapus jis apima ir kokią informaciją turi pateikti kandidatai, kad jūsų sprendimas būtų tvirtas ir argumentuotas.


Svarbiausia atrankos metu nepamiršti tikslo, dėl kurio ieškote komunikacijos partnerių, nes tai gali pakoreguoti jūsų pasirinkimą. Vertindami agentūrą visada galvokite ne tik, „ar tai gera agentūra“, bet ir, „ar ši agentūra tiks mums“. Komunikacijos srityje labai svarbus susikalbėjimas ir sklandus bendradarbiavimas. Toliau aptariame aktualius kriterijus, kurie padės tinkamai įvertinti kandidatus.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.