menu icon

Asociacijos narė „Fcomm“, užaugusi su „Publicum“ grupe, tapo savarankiška agentūra

2024 m. balandžio 12 d.

Asociacijos narė „Fcomm“, užaugusi su „Publicum“ grupe, tapo savarankiška agentūra

2024 m. balandžio 12 d.

Asociacijos narė, finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ (UAB „Publicum Financial Communications“) veikia nauju vardu ir visiškai savarankiškai – komunikacijos kompanija „Publicum Group“, įgyvendindama strateginį verslo vystymo planą, pardavė valdytą „Publicum FComm“ akcijų paketą jos bendrasavininkui ir vadovui Vaidotui Vyšniauskui. Agentūra tęsia veiklą nauju – „Fcomm“ – vardu.

Po sandorio V. Vyšniauskas, kuris nuo 2024-ųjų kovo tapo ir Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos pirmininku, padidino turėtą agentūros 65 proc. akcijų paketą iki 100 proc.

2008 m. įkurta „Publicum FComm“ yra pirmoji ir vienintelė specializuota finansinės komunikacijos agentūra Baltijos šalyse.

Pasak V. Vyšniausko, agentūros specializacija išliks nepakitusi, ji ir toliau teiks finansinės ir strateginės komunikacijos, krizių komunikacijos bei ryšių su žiniasklaida bei investuotojais paslaugas.

„Tai buvo nuoseklus ir neskubrus procesas – per šešiolika veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais užaugome iki savarankiško ir išskirtinio Lietuvos rinkoje verslo. Man visuomet atrodė, kad komunikacija yra amatas su nedideliu kiekiu kūrybos, todėl šioje veikloje svarbiausia kokybė ir nuoseklumas. Šis principas mums padėjo įsitvirtinti rinkoje, o įvairialypė bendradarbiavimo su solidžiomis Lietuvos ir užsienio įmonėmis patirtis leidžia teigti, kad kai kuriuos komunikacinius uždavinius rinkoje gali išspręsti tik mūsų komanda“, – teigia V. Vyšniauskas.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš paskutinių žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės verslo vystymo planą.

„Toliau nykstant riboms tarp įvairių komunikacijos disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria – leisti vystytis savarankiškai“, – sako R. Jarmalavičius.

Pasak jo, šis sandoris yra naudingas ir svarbus abiem pusėms.

„Finansinės komunikacijos agentūrai atsiveria naujos bendradarbiavimo ir veiklos galimybės, o mums tai leidžia koncentruoti dėmesį kitų svarbiausių komunikacijos disciplinų vystymui“, – sako R. Jarmalavičius.

2018 m. „Publicum Group“ sujungė didžiąją dalį savo valdomų komunikacijos verslų su Estijos „Idea Group“ ir pasirašė pardavimo sandorį su pasauline „Havas“ grupe. „Fcomm“ šiame sandoryje nedalyvavo.

„Fcomm“ apyvarta 2023 metais siekė 433,6 tūkst. eurų – 29 proc. daugiau nei prieš metus, o įmonės tiesioginės pajamos padidėjo 12 proc. – iki 320 tūkst. eurų. Bendrovėje dirba 5 specialistai.

Tarp „Fcomm“ klientų – Lietuvos bankų asociacija, „Luminor“ bankas, „BaltCap“, „MARS Lietuva“, „Evernord“, „Amber Food“, „Mercedes-Benz“, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.