Asociacijos narė komunikacijos agentūra „Agency 1323“ keičia pavadinimą, prekių ženklo identitetą ir nuo šiol veiks “Salve Agency” vardu.
„Į prekių ženklo pokytį ėjome nuo to laiko, kai prieš trejus metus pasikeitė partnerių struktūra ir susibūrė dabartinis stiprus komandos branduolys. Norėjome, kad agentūros vardas būtų modernus, atviras, gerai suprantamas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, kur veikia „PROI Worldwide“ tinklo agentūros, bei išlaikytų vilnietišką tradiciją. „Salve“ lotyniškai reiškia „Sveiki“ – tai yra žodis, nuo kurio prasideda bet kuri komunikacija. Vilniuje iki šiol galima rasti slenksčių su išlikusiu užrašu „Salve“, – kalba „Salve Agency“ direktorius Artūras Jonkus.
„Salve Agency“ teikia strategines konsultacijas, krizių komunikacijos bei pokyčių valdymo, korporatyvinės bei integruotos komunikacijos paslaugas, veda komunikacijos mokymus. Agentūros pajamos 2022 metais augo beveik 32 proc., palyginti su 2021-aisiais, ir pasiekė arti 395 tūkst. eurų. Komunikacijos agentūroje „Salve Agency“ agentūroje dirba 5 darbuotojai.
A. Jonkaus teigimu, agentūra pasirinko būti santykinai nedidelė, kad konsultantai būtų kuo arčiau klientų, galėtų dirbti kaip partneriai, kiekvienam skirdami asmeninį dėmesį, gerai įsigilindami į klientų veiklos specifiką bei padėdami pasiekti iškeltus tikslus. Didesnius projektus agentūra vykdo pasitelkdama reklamos, žiniasklaidos planavimo ir kitus partnerius.
Naująjį „Salve Agency“ prekių ženklą bei vizualinį identitetą kūrė rinkodaros agentūra „TBWA\Vilnius“.